דף הבית
אודות
פרסום באתר
תקנון ותנאי שימוש באתר
חסכון בחשבון
צור קשר
כניסה לחשבון אישי
הרשמה לאתר
קטגוריות
סלולרי
אינטרנט
טלוויזיה
טלפון קווי
מבצעים ללקוחות עיסקיים
שתפו אותנו
חבילות טלפון קווי
סלולרי
אינטרנט
טלוויזיה
טלפון קווי
דף הבית
סלולרי
אינטרנט
טלוויזיה
טלפון קווי
ארכיון מאמרים מתחום "טלפון קווי"
טלפון קווי
האם שווה להחזיר את הטלפון הקווי הביתה ?
טלפון ביתי כבר לא מוצר מבוקש כפי שהיה פעם , האם הצורך נעלם או שיש מקום להחזירו למקומו הטבעי ?
להמשך כתבה
טלפון קווי
שירות הטלפוניה של בזק נפתח לתחרות
השבוע הודיעה חברת בזק כי היא מוכנה לספק למתחרות את שירות הטלפוניה ,מה זה אומר ? ואיך זה ישפיע על החשבון החודשי של צרכני הטלפוניה הקווית ?
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה, סלולרי
הסוף ל "הוצאות הגבייה" הגבוהות של חברות התקשורת ?
משרד התקשורת הודיע כי יש להגביל תעריפי חברות התקשורת בגין גביית חוב של לקוח . מה היה עד היום ? ומה המגבלות שמעוניין משרד התקשורת להטיל ?
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה, סלולרי
מה התכניות לשנת 2016 בשוק התקשורת?
אילו נושאים בחר משרד התקשורת להתמקד
בשנת 2016? האם צפוי לנו חסכון בחשבון החודשי כתוצאה מכך?
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה, סלולרי
אז מה היה לנו בשנת 2015 ?
מסתבר ששנת 2015 לא תיזכר כשנה שבה היו שינויים מהפכניים בתחום, למעט רפורמה בתחום האינטרנט , אתר "תשווה לי" מסכם שנה...
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, סלולרי
"תקופת צינון " ? כבר לא !
לקוחות שנטשו וחזרו לחברת התקשורת שהיו בעבר לא יצטרכו יותר לעבור "תקופת צינון" ,כך קבע משרד התקשורת. יחד עם זאת מה מותר לחברות התקשורת לקבוע ?
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה
משרד התקשורת להוט : תשתית לכל יישוב בישראל
שר התקשורת גלעד ארדן חתם על הוראה אשר תחייב את חברת הוט לחבר אל התשתיות שלה את כל יישובי מדינת ישראל. למה זה לא קרה עד היום ?
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה
זמני ההמתנה בהוט: יש תקווה לעתיד טוב יותר ?
בעיית זמני ההמתנה הארוכים בהוט כולנו מכירים , חברת הוט גייסה באחרונה 450 נציגי שירות חדשים, שייקלו על העומס הבלתי נסבל , האם זה יעזור ? וכיצד זה יתבטא בשירות ?
להמשך כתבה
טלפון קווי
הסדרת שירותי הפרמיום: הקץ לחגיגה על חשבון הצרכן
משרד התקשורת הודיע על הסדרת שירותי הפרמיום, במטרה להגן על הצרכנים מחיובי יתר. שירותי פרמיום, כמו שירותי מידע, בידור, ייעוץ והשתתפות בהגרלות, משולמים באמצעות חשבון הטלפון של המנוי, ועשויים, במקרים רבים, לנפח את חשבון המנוי ללא ידיעתו.
להמשך כתבה
אינטרנט, טלפון קווי, טלוויזיה
חובת האוניברסליות של חברות התקשורת: נגמרו התירוצים!
כל אזרחי המדינה, ללא קשר למקום מגוריהם, זכאים ליהנות משירותי תקשורת מפותחים ומתקדמים, ויש לשמור על התחרות בכל מקום, גם בפריפריה ובאזורים מרוחקים. מה עוד המליצו בוועדה?
להמשך כתבה
1
2
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: