תאריך: 23.02.2016
על מה גובות תשלום נוסף חברות הסלולר השונות ? ואילו פרטים צריכים לברר כדי להימנע מכך ?
מאת - תשווה לי
חברות הסלולר אמנם מתחרות זו בזו בגיוס לקוחות חדשים ע"י מבצעים ותכניות
ללא הגבלה אטרקטיביות , אך מסתבר שיש גם צד שני למטבע בו מחייבות חברות הסלולר
את הלקוחות הקיימים בגין מעבר מתכנית לתכנית או רק בגלל שבחרו לשלם בהוראת קבע ולא באשראי.
בחרתם לשדרג תכנית קיימת לתוכנית יותר אטרקטיבית ?
אתר "תשווה לי" בחר לשתף אתכם בנתונים אשר פורסמו בכתבה ששודרה בערוץ 2 בה
נמצא שלקוחות קיימים המעוניינים לשדרג את התכנית שלהם לתכנית יותר אטרקטיבית ישלמו
דמי מעבר לרוב חברות הסלולר .
בכתבה הציגו מקרה בו לקוחה רצתה לעבור למסלול חדש ללא הגבלה בחברת פרטנר
(בעלות 49 ₪ עם נפח גלישה 10 ג'יגה) ,והתבקשה לשלם 129 ₪ חד פעמי דמי מעבר .
לפי נתוני אמון הציבור התשלום עבור דמי מעבר מתכנית אחת לשנייה :
סלקום – חינם
פרטנר – כ- 20 שקלים
הוט מובייל – 39 דרך האתר / 59 דרך שירות לקוחות
גולן טלקום – 49
פלאפון – 49 שקלים
משלמים את חשבון הסלולר דרך הוראת קבע ?
יש חברות סלולר אשר מחייבות את הלקוחות שלהן רק כי בחרו לשלם דרך הוראת קבע
ולא בכרטיס אשראי
לפי נתוני אמון הציבור החיוב בגין תשלום בהוראת קבע :
פלאפון – 40 שקלים +5 שקלים בחודש
פרטנר – 40 שקלים + 8 שקלים בחודש
סלקום – 40 שקלים + 10 שקלים בחודש
הוט מובייל וגולן טלקום – חינם
לסיכום ,
להקפיד להסתכל בחשבון הסלולר החודשי ולעבור על החיובים השונים ויחד עם זאת
בכל ביצוע פעולה לשאול את כל השאלות הנדרשות כדי להימנע מחיובים מיותרים.
לצפייה בכתבה חדשות ערוץ 2 לחץ כאן