תאריך: 27.12.2015
על מה חוייב לקוח שהתנייד לחברה סלולרית אחרת ?
ואיך אפשר להימנע מכך ?
כתבה שעלתה בערוץ 2 ובחרנו לסקר אותה עקב חשיבותה ,
מציגה מקרים בהם לקוחות מתניידים לחברות סלולר אחרות
ולאחר עזיבתם מחוייבים בגין הסימים שקיבלו .
לקוח שהחליט להתנייד מחברת סלקום אל חברת גולן טלקום
שברשותו 5 מכשירים גילה לאחר עזיבתו שחוייב ב- 300 ש"ח ע"י
חברת סלקום בגין 5 הסימים שברשותו.( כ-60 ש"ח לסים)
בבדיקה מול החברה נמסר ללקוח שהיה צריך להחזיר את 5 הסימים שניתנו לו
ללא עלות תוך 14 יום מרגע עזיבתו.
בנוסף נאמר לו שמידע זה נמסר לו גם בעת הצטרפותו לחברה לפני כשנה.
לפי הכתבה הלקוח בדק בהסכם שנשלח אליו בעת הצטרפותו ולא נמצא סעיף
מפורש על חיוב בגין סים לאחר עזיבה.
הכתבה מציגה מקרים נוספים מול חברות פלאפון והוט מובייל שגם הם מחייבים לקוחות
מתניידים בגין סימים( שניתנו בהשאלה) ולא הוחזרו לחברה תוך 14 יום .
לסיכום
רגע לפני שבחרתם להתנייד לחברה סלולרית אחרת חשוב לבדוק האם קיבלתם את הסים
בחינם/בהשאלהמהחברה אותה בחרתם לעזוב ולוודא האם יש צורך להחזירם לחברה על מנת
שלא תחוייבו בגינם.
לכתבה המלאה ששודרה בערוץ 2 לחץ כאן