תאריך: 11.08.2015
אמנם חברות התקשורת יוזילו לנו עלויות בחשבון החודשי לאחר מיקוח,
מסתבר שלפעמים זה בא על חשבון המשכורת של אותו מוקדן שביצע את הוזלת המחיר.
מאת - תשווה לי
בכתבה ששודרה ב"תוכנית חסכון" של ערוץ 2 ,מתראיין מוקדן של אחת מחברות
התקשורת הגדולות ומספר על דרכי התמודדות מול בקשת לקוח להוזיל את
החשבון החודשי.
לדוגמא אם המוקדן הוריד ב- 50 ש"ח מהחשבון החודשי של הלקוח ,
אז תהיה הורדה בהתאם במשכורת החודשית שלו ,לדבריו " הורדתי את
ההכנסה של החברה ,אז אני נקנס על זה סוג של."
בנוסף הוא מספר על תגמולים שהוא מקבל מהחברה על מכירת מוצרים ושדרוג מהירויות,
אמנם תגמול זה מקובל בעולם המכירות אך לדבריו מתבצעים מכירות לא תמיד בהתאם
לצרכי הלקוח, לדוגמא-"מוכרים ללקוחות בזק ספק של 200 מגה כשלבזק אין תשתית 200 מגה".
יש להדגיש שלא ציינו בכתבה לאיזו חברת תקשורת המוקדן שייך , אבל המסקנה שגם אם יש
תחושה שלא ניתן להוזיל עלויות חייבים להתעקש ולא לוותר .
לצפייה בכתבה המלאה של תכנית חסכון לחץ כאן