תאריך: 30.08.2014
הסיבה: גביית תשלום שלא כדין ממנויים של החברה אשר התקשרו למוקד הפניות הטלפוני לשירות לקוחות ,בנוסף לכמה מנווים נדרשה לתת החזר כספי ומה גובהו ?
מאת - תשווה לי
כידוע, על פי הסדרי משרד התקשורת, התקשרות למוקדי פניות טלפוניים לשירות תקלות,
איננה כרוכה בתשלום.
הסיפור שמאחורי העיצום
פעילות הפיקוח של משרד התקשורת העלתה כי חברת הוט מובייל גבתה תשלום שלא כדין
ממנויים של החברה אשר התקשרו למוקד הפניות הטלפוני לשירות לקוחות, והובילה לעיצום
כספי על חברת הוט מובייל, בגובה 44,420 ₪.
מה עם לקוחות המנויים של החברה ?
החברה השיבה לשניים עשר אלף ממנוייה 16,000 שקלים, אשר חויבו בניגוד להסדר משרד
התקשורת בנושא.
ממשרד התקשורת נמסר כי המשרד ימשיך לפקח ולאכוף את ציותן של חברות התקשורת השונות
להוראות הרישיון והחוק, וזאת במטרה לוודא שציבור הצרכנים יקבל את מלוא הזכויות להן הוא ראוי.