תאריך: 19.08.2014
ההמתנה הבלתי נסבלת למענה של נציגי חברות התקשורת השונות,הובילה לקידום חקיקה בעניין ,לכמה זמן יוגבל ההמתנה לנציג? ומה יקרה אם לא נקבל מענה בזמן ?
מאת - תשווה לי
מי לא הרגיש על בשרו המתנה מייגעת למענה טלפוני מנציגי חברות התקשורת השונות ?
סביר להניח שבודדים ,ולכן משרד התקשורת החליט לטפל באופן ממוקד בבעיה זו .
לא פעם רצינו להתקשר לאחת מחברות התקשורת לטובת שינוי מסלול / תכנית ,עדכון מחיר,
בירור חיובים שונים וכדומה, לא תמיד היה לנו את הסבלנות והזמן להמשיך להמתין למענה כי
זה עבר את גבול הטעם הטוב.
השאיפה ..
משרד התקשורת שואף במסגרת קידום החקיקה במושב הקרוב של הכנסת , להגביל את זמן ההמתנה
למענה במוקדים הטלפונים של חברות התקשורת השונות ל- 2 דקות בלבד .
אין ספק שקצת דמיוני הגבלת הזמן למענה טלפוני ל- 2 דקות בלבד, אבל בתקופה כזו שיש גם המתנה
לנציג של למעלה מ- 40 דקות , אנחנו נשמח גם על הגבלת זמן של עד 10 דקות.
הסנקציות...
על פי הצעת החוק שמקדמים במשרד התקשורת ,לקוח אשר לא יקבל מענה במסגרת הזמן המקסימלי ,
יוכל לתבוע פיצוי כספי של 1000 ₪ בבית משפט לתביעות קטנות.
האם ניתן להתחכם ?
נקווה שכל המהלך המבורך הזה לא ייפול ע"י התחכמות כזו או אחרת של חברות התקשורת השונות
בכך שנקבל מענה מיידי של נציג ,ממוקדי השירות השונים ,שיבשר לנו שיחזרו אלינו בשעות הקרובות,