חברת פרטנר השיבה ל-60,000 מנויים כספים שנגבו לא כדין

תאריך: 12.05.2014

למרות שמותג 012 מובייל שייך לחברת פרטנר גבתה החברה דמי חיבור עבור המעבר שלא כדין .איך משרד התקשורת הגיב ? ואיזה סכום נאלצה פרטנר להשיב ללקוחותיה?

מאת - תשווה לי

חברת פרטנר גבתה שלא כדין ממנויי החברה תשלום בגין מעבר לתכנית תעריפים
של 012 מובייל כאשר מותג זה שייך גם לה.

 

בעקבות פעולת הפיקוח שביצע משרד התקשורת החזירה חברת פרטנר ל- 60 אלף ממנוייה
שעברו למותג הנאת התשלום שנגבה שלא כדין על סך כולל של 2.4 מיליון שקל.

בנוסף להחזר הכספי שנדרה חברת פרטנר להשיב למנוייה הוטל עליה עיצום כספי בסכום 359,140 ש"ח .

עפ"י  משרד התקשורת חברת פרטנר הציגה את המעבר של  לקוחות החברה ל- 012 מובייל במונחים
של ניוד , התנתקות וכתוצאה מכך לקוחות החברה הניחו שעברו לחברה אחרת בעוד שבפועל הם
נשארו מנויים של חברת פרטנר ,מה גם 
 שחברת פרטנר גבתה דמי חיבור עבור המעבר למרות שמותר
לגבות ממנוי פעם אחת בלבד בעת ההתחברות לרשת של החברה.

 

צעד זה הוא המשך מדיניות  יישום משטר האכיפה של משרד התקשורת  בראשותו של שר התקשורת גלעד ארדן.

תגובה שלך
תגובות
אני ביצעתי ניוד של 7 קווים מאורנג' ל012, איך זה שלא נכנסתי לתביעה הזאת?
למען האמת, זאת פעם ראשונה שאני שומעת עליה, מה עושים במצב הזה??
לא הייתי נכנסת לכתבה הזאת אם לא הייתי שוקלת לחזור חזרה לאורנג' בגלל שב012 אין שירות לקוחות וכשיש בעיה אין למי לפנות.. זה החיסרון היחידי בחברה .
  • 1
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: