העלות החודשית עבור שירות VOD של הוט מתייקר שוב

תאריך: 19.01.2014

הוט מייקרת את שירותי VOD שוב למרות שרק בשנה האחרונה כבר העלתה את המחיר ,מה הסיבה שבגללה הוט מייקרת שוב את התשלום עבור שירותי ה- VOD ? כמה משלמים ליס עבור שירות זה ? והאם זה כדאי ?

מאת - תשווה לי

הוט מיייקרת  שוב את התשלום החודשי הקבוע עבור השימוש בספריית VOD .
להזכיר ספריית ה- VOD  הינה ספריית תכנים של סרטים ,הפקות מקור, סדרות מחו"ל,
תוכן לילדים ,תכניות בידור וצחוק , מוזיקה ועוד  אשר חלק מהתכנים  בחינם וחלקם בתשלום.

יתרונותיה העיקריים של  ספריית תוכן זו שניתן לצפות  רק במה שמעניין אותנו  ובכל שעה
שנוחה לנו , יחד עם זאת התשלום החודשי עבור שירות זה בהוט מתייקר שוב וזאת לאחר 
עליית מחיר נוספת שבוצעה בהלך השנה האחרונה.

נכון להיום התשלום עבור שירות זה בהוט התייקר מ-24.9 ₪ ל- 29.9 ₪ התייקרות של 20%.
לטענת הוט הסיבה העיקרית להתייקרות  זה בעקבות עלייה בכמות התכנים בחינם שהיא
מספקת לקהל לקוחותיה.

אמנם התשלום עבור שירות זה אינו חובה אלא רק מי שמעוניין ,אך יחד עם זאת לא חכמה
להרגיל את הלקוחות להנות משירות זה ואז להעלות מחירים  לא באופן מידתי ( 20% יותר) בפרק זמן כל כך קצר .

חשוב להדגיש שגם בחברת יס התייקר לאחרונה התשלום בגין שירות זה מ-14.9 ש"ח ל-19.9 ש"ח
אך במסגרת 
התשלום עבור שרות זה הלקוחות מקבלים גם שירות מולטי רום( הקלטה בממיר אחד וצפייה בכל
ממיר שתומך טכנולוגיית מולטי רום) ושירות סטרימר ( צפייה בתכנים שקיימים במחשב ) .

למרות השירותים הנוספים שמקבלים במסגרת התשלום עבור –VOD  של יס, לחלק מהלקוחות
יתרון זה הופך לחסרון ,כי מי שלא מעניין אותו VOD של יס מחוייב לשלם על זה על מנת להנות
מטכנולוגיית מולטי רום או שירותי הסטרימר.
תגובה שלך
תגובות
בחוזה אומנם רשום שהיא רשאית לעלות המחירים אך באחוזים כל כך גדולים החברה חייבת לשלוח מכתבים או מייל חודש לפני העליה כך שהלקוח יוכל לבטל השירות .
מה שקורה היום שאנחנו מקבלים החשבונית עובר חודש וחצי ועד שאתה מבטל
יוצא שאנו משלמים חודשיים במחיר שלא רצית ולא ידעת
  • 1
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: