לכבוד:
פנייה בנושא:
מה חדש?

כלכליסט : משרד התקשורת הורה לבזק להפסיק לשווק חבילות אינטרנט משולבות

גלובס : הוט מובייל חזרה להוביל את השוק הסלולרי עם 7233 מתניידים חדשים

מאקו : הוט מרחה לקוחות בטלפון - ועשויה לשלם מליונים

דף הבית   >  אינטרנט   >  מאמרים - אינטרנט   >  שווה לקרוא   >  האם יש שיפור בזמני ההמתנה למוקדי שירות חברות התקשורת ?

האם יש שיפור בזמני ההמתנה למוקדי שירות חברות התקשורת ?

תאריך: 17.12.2014
מוקדי השירות של חברות התקשורת מצאו את עצמם לא פעם תחת אור הזרקורים ,לאחר בדיקת חדשות ערוץ 2 מי לדעתכם השתפר ומי לא? כנסו וגלו
מאת - תשווה לי

מוקדי השירות של חברות התקשורת מצאו את עצמם לא פעם תחת אור הזרקורים ,
בעקבות זמני ההמתנה הממושכים שלקוחותיהם צריכים להמתין עד מענה נציג החברה.

עיקר התלונות מתמקדות בזמני המתנה ממושכים לקבלת שירות,ואילו אם נתקשר לטובת הצטרפות
המענה שנקבל יהיה כמעט מיידי.

חברת חדשות ערוץ 2 בדקה נושא זה והתוצאות אמנם אופטימיות למרות שעדיין יש חברות שזמן
ההמתנה שלהם פשוט עובר כל גבול

להלן תוצאות הבדיקה :

חברות סלולר :

פלאפון -            6:30    דקות
אורנג' -               7:20   דקות
סלקום -             10:30   דקות
הוט מובייל -        11:30   דקות
גולן טלקום -            24    דקות
רמי לוי תקשורת -  1:14    שעות

ספקיות אינטרנט -

014 בזק בינלאומי - 1:22     דקות
012 סמייל -              10     דקות
הוט נט -                   17     דקות
013 נט וויז'ן -           29      דקות

טלוויזיה רב ערוצית -

שירות לקוחות יס -     7     דקות
שירות לקוחות הוט -   10   דקות
הצטרפות יס -           7    שניות
הצטרפות הוט -       40    שניות

כפי שניתן לראות בחברות הסלולר ההמתנה הארוכה ביותר נזקפת לחברת רמי לוי תקשורת
המתנה לנציג שירות למשך שעה ו- 14 דקות.

בספקיות האינטרנט ההמתנה הארוכה לנציג שירות  נרשמה לטובת נט וויז'ן שבה נאלצו
להמתין 29 דקות.

בטלוויזיה רב ערוצית  נרשמה המתנה ממוצעת של 7-10 דקות לנציג שירות , אמנם הפרט המעניין מתבטא
בזמן המתנה לנציג לטובת הצטרפות שעמד על סך 7 שניות ליס לעומת 40 שניות להוט.

ט.ל.ח. מצאתם טעות? שמעתם על מבצע חדש? שלחו לנו הודעה
תגובה שלך
שם מלא   דוא"ל   
תגובה