למה הפסקנו להתלונן ?

תאריך: 28.04.2014

משרד התקשורת הודיע בגאווה רבה כי בשנת 2013 חלה ירידה משמעותית של כשלושים אחוזים במספר פניות הציבור למשרד התקשורת. מה הסיבה לכך ?

מאת - תשווה לי

בהתאם לממצאי הדו"ח של משרד התקשורת, להלן הסיבות שהובילו לירידה ברמת התלונות
בתחום התקשורת אשר נחשב בשנים האחרונות למטען נפץ ישראלי בכל קנה מידה  :

- תיקונים צרכניים שבוצעו במסגרת פעולות אסדרה שבוצעו על ידי משרד התקשורת

- פיקוח ואכיפה מוגברת על חברות התקשורת

- מתן כתובות רלוונטיות בחברות התקשורת השונות, אשר אפשרו קבלת מענה לפניות
  הלקוחות

- פרסום מידע על ידי משרד התקשורת אשר הגביר את רמת השקיפות לקהל הצרכנים.

למרות הירידה המרשימה, שר התקשורת ארדן טוען כי עדיין ישנן תלונות רבות מדי, וכי משרד
התקשורת יפעל להידוק הפיקוח האכיפה במטרה לוודא כי ציבור הלקוחות מקבל שירות טוב והוגן מחברות התקשורת.

 

אז בשנת  2012 הגשנו 14,760 פניות ציבור למשרד התקשורת,  
    בשנת  2013 ביצענו ירידה חדה והסתפקנו ב - 10,391 פניות בלבד.

כמה תלונות נגיש בשנת 2014 ? עדיין לא ידוע ,אך יש תחושה שמגמה זו תימשך..

תגובה שלך
תגובות
משרד התקשורת מתנהג כשותף בחברות .אחראי למחירים הגבוהים,חוסר תחרות,ושרות גרוע.
בדואופול הקיים שהוא למעשה מונופול של שתי חברות עם שירות שונה. לציבור אין ברירות.כאשר היו כבלים שנקראו פיראטים הייתה עוד אפשרות מחאה.
כנראה תחרות תביא להורדת מחירים דרמאטית, כך שריווחי החברות והמקורבים יצנחו.
גם הממשלה ששכחה את מי היא מייצגת, תרוויח פחות.
אז מדוע kv לשרת את הציבור?
  • 1
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: