נט וויז'ן "שירות באחריות" - כל הפרטים שחשוב לדעת

תאריך: 02.12.2013

אתר תשווה לי ריכז עבורכם את כל הפרטים החשובים שצריך לדעת על המבצע החדש של נט וויז'ן ,במסגרתו אם לא תהיו מרוצים כספכם יוחזר

מאת - תשווה לי

למי מיועד המבצע ?

אם גם אתם רוצים לדעת מה עומד מאחורי צמד המילים היומרני "שירות באחריות",
אז הנה הפרטים בקצרה:ראשית, המבצע מיועד למצטרפים חדשים לנטוויז'ן כמו גם ללקוחות קיימים.

פרטי המבצע

נטוויז'ן מאפשרת ללקוחות קיימים אשר בוחרים להצטרף לשירותי הגישה לאינטרנט שלה
וללקוחות קיימים המשדרגים את מהירות הגלישה, לנסות את השירות למשך פרק זמן מוגדר,
ובמידה ולא יהיו מרוצים – לקבל את כספם בחזרה.

האותיות הקטנות –

- ניתן לבטל את ההצטרפות לשירותי נטוויז'ן או את שדרוג מהירות הגלישה בתוך 3 חודשים
 קלנדריים ממועד ההצטרפות או השדרוג.

- תקופת המבצע: 21/11/13 – 31/12/13

- הזכאים להחזר: לקוחות חדשים המשלמים תשלום חודשי קבוע עבור שירות הגישה לאינטרנט (ISP) בנטוויז'ן, 
  ומשלמים אותו ישירות לנטוויז'ן.

לקוחות חדשים אשר משלמים תשלום חודשי קבוע עבור חבילה הכוללת שירות גישה לאינטרנט (ISP) + שירות של קו ביתי ו / או שירות של שיחות בין לאומיות, כאשר ההצטרפות לחבילה בוצעה מול נטוויז'ן, והתשלום עבור החבילה משולם על ידי הלקוח ישירות לנטוויז'ן.

לקוחות חדשים אשר משלמים תשלום חודשי קבוע עבור חבילה הכוללת שירות גישה לאינטרנט בנטוויז'ן (ISP) + תשתית אינטרנט (בזק / הוט), כאשר ההצטרפות לחבילה בוצעה מול נטוויז'ן, והתשלום עבור החבילה משולם על ידי הלקוח ישירות לנטוויז'ן.

לקוחות קיימים המשדרגים את מהירות הגלישה יהיו זכאים, במידה ויתחרטו, לקבל את גובה ההפרש שבין התשלום החודשי לפני שדרוג המהירות, לבין התשלום החודשי ששילמו לאחר השדרוג.

משתלם?

לכאורה, אין ספק שנטוויז'ן משתמשת בקלף מנצח, המבוסס על חיבתו הגדולה של הישראלי למוצרי חינם למיניהם,
במטרה למשוך אליה לקוחות חדשים ולעודד את לקוחותיה הקיימים לבצע שדרוגי מהירות.
מנגד, אם אתם עתידים לקבל את כל הכסף בחזרה במידה ולא תהיו מרוצים , למה לא לנסות ?


תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: