קנס כספי לחברת הוט בשל זמני המתנה ממושכים

תאריך: 28.10.2013

נמאס לכם להמתין הרבה זמן עד שיענו לכם בחברת הוט ?
מסתבר שגם למשרד התקשורת נמאס מזמני ההמתנה הממושכים שנאלצים לקוחות החברה בכדי לקבל שירות.

מאת - תשווה לי

ליקויי השירות של חברת הוט, אשר הפכו מזמן לאחת התופעות האופייניות של ישראל,
החמירו קשות עם שביתת הטכנאים הגדולה באוגוסט האחרון.

היום, נראה כי משרד התקשורת החליט לשים קץ לחגיגה והטיל על החברה קנס כספי
אשר מעורר תקוות לשינוי בלב המנויים.

שביתת טכנאי הוט

באוגוסט האחרון, לאחר מספר שבועות של שביתה חלקית, הכריזו רבים מטכנאי הוט על
השבתת המערך הטכני באזור המרכז וכן באזור הדרום.
השביתה פרצה על רקע כוונת החברה להעביר את כל טכנאי מרחב המרכז לידיהן של חברות קבלן.
במהלך השביתה הושבתו שירותי הטכנאות של הטלוויזיה והטלפוניה בבתי הלקוחות, וכמו כן, הושבתו מוקדי הבקרה הטכנית.

בעקבות זאת, זמני ההמתנה של חברת הוט, שלא היו ידועים מעולם כקצרים, הפכו ממושכים ביותר,
ושירותי הטכנאות סבלו מתקלות רבות ומסחבת בלתי נסבלת.

באחרונה, הודיעה חברת הוט באופן רשמי כי הושלמה העברת הטכנאים למיקור חוץ,
וכי היא עתידה להתגבר על ההשלכות החמורות שהיו לסכסוך בתוך החברה על שירות הלקוחות שלה.

שמים סוף לחגיגה

התלונות הרבות שהוגשו על ליקויי השירות של חברת הוט ועל זמני ההמתנה הממושכים,
הביאו לפתיחת הליכי בירור במועצת הכבלים והלוויין.
הנתונים העלו כי קיימות חריגות משמעותיות בזמני ההמתנה למענה בחברה, וכי חברת הוט
איננה עומדת בהוראות רישיונה הנוגעות לזמני ההמתנה לשירות הלקוחות.

אתמול (27/10) הטילה מועצת הכבלים והלוויין על חברת הוט עיצום כספי בגובה 100,800 שקל בעקבות
החריגות המשמעותיות של זמני ההמתנה למענה במוקדי שירות הלקוחות של החברה.

שר התקשורת גלעד ארדן אמר בנידון כי: "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי חברת הוט
מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן".

האם פניה של חברת הוט לשיפור השירות? ימים יגידו...

תגובה שלך
פנייה לנציג
לקבלת מבצעים חמים
 
פנייה לנציג
לכבוד:
פנייה בנושא: