לכבוד:
פנייה בנושא:
מה חדש?

כלכליסט : משרד התקשורת הורה לבזק להפסיק לשווק חבילות אינטרנט משולבות

גלובס : הוט מובייל חזרה להוביל את השוק הסלולרי עם 7233 מתניידים חדשים

מאקו : הוט מרחה לקוחות בטלפון - ועשויה לשלם מליונים

דף הבית   >  אינטרנט   >  מאמרים - אינטרנט   >  חשוב לדעת   >  "תקופת צינון " ? כבר לא !

"תקופת צינון " ? כבר לא !

תאריך: 02.05.2015
לקוחות שנטשו וחזרו לחברת התקשורת שהיו בעבר לא יצטרכו יותר לעבור "תקופת צינון" ,כך קבע משרד התקשורת. יחד עם זאת מה מותר לחברות התקשורת לקבוע ?
מאת תשווה לי

לאור תלונות רבות מצד צרכני התקשורת , משרד התקשורת הבהיר לחברות התקשורת
השונות שאינן רשאיות יותר לדרוש מלקוח שנטש אותה לעבור "תקופת צינון "  ,ועליהן
לאפשר  לכל מבקש להצטרף לכל תכנית בתנאים של המוצעים של לקוח חדש .

על פי הוראות הרשיון חברות התקשורת מחויבות גם לאפשר לכל מנוי לעבור ללא אפליה בין
התכניות השונות המשווקות על ידן לרבות תכניות המוצעות ללקוחות חדשים.

יחד עם זאת זכותן של חברות תקשורת לקבוע תנאי מעבר בין התכניות ,
כדוגמת תשלום חד פעמי .

נקווה שחברות התקשורת לא ינצלו את הזכות הזאת בכך שיתמחרו את תנאי המעבר בצורה כזו
שפחות ישתלם לעבור מתכנית לתכנית.

אתר תשווה לי ימשיך לעקוב ולעדכן בעניין
.

ט.ל.ח. מצאתם טעות? שמעתם על מבצע חדש? שלחו לנו הודעה
תגובה שלך
שם מלא   דוא"ל   
תגובה  

תגובות

1
מיכל
04/05/2015
הגיע הזמן שבזק יתעוררו ויבינו שהם לא יכולים לעשות מה שבא להם
1